-->

söndag 26 februari 2012

black, white, cerise

pics via Wisuella

Helt vansinnigt insnöad på svartvita ränder samt en touch av cerise.
Förstår inte alls vart denna uppenbarelse kommer ifrån.

I och för sig gillar jag randigt, har alltid gjort.
Och svart & vit är mina favoritfärger.
Rosa är väl mer en färg som kommer och går.

Undra hur länge den stannar nu?

print print print!
pic via Wisulla



Tror faktiskt att det var den här bilden, den fabulösa stylingen som etsade fast kombination i mig.
Jag tycker bilden är tilltalande.

Some pictures are just like that.
Right?

En rosa läderväska står på inköpslistan.
Ska bara få tummen ur r-ven och beställa en.
Raka vägen från England.

bildligt talat, totalt insnöad i dessa ränder.
pics via Wisuella (ja, dessa också)
 
 Svar + vitt + liiiite rosa.
Ja, det behöver inte vara mycket rosa,
Det räcker med lite färg på naglarna eller ett färgstarkt läppstift (om man nu vågar det!)

pic via hm.com

Och är man sugen på ett par egna randiga brallor ska man spana in H&M.

Dock tycker jag just denna modellen är lite clownig för min smak.
Föredrar hellre ett par tighta med lite bredare ränder som jag såg i katalogen.
Hittar dock inte på hemsidan, men håll till godo med dessa så länge. 


k r a m.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar