-->

lördag 4 februari 2012

Hos frisören

Godmorgon lördag!

Det är en trött Paulina som sitter med foliepapper i håret hos frisören. Endast fem timmars sömn intogs i natt. En kaffe hjälper mig lite på traven samtidigt som litteraturen jag läser ger motsatt effekt.

Frisören min har konstaterat att det inte finns mycket mer att göra med mitt hår än att klippa av en decimeter och att endast slinga utväxten då resten av håret är totalförstört! Min förra frisör var urkass, blekte sönder det och det har inte återhämtat sig sedan dess.

Så jag lyssnar på min gamla vanliga frisör. Känner mig trygg och försöker intala mig att det växer ut och att någon vidare färgförändring förmodligen inte kommer ske. Håret är inte redo!



2 kommentarer:

  1. du är så vacker!!!!!
    det blir nog hur bra som helst! kort är snyggt!!! o klär dig skitbra tror jag!
    good luck!
    KRAM/jennifer

    SvaraRadera