-->

lördag 4 februari 2012

the result.


 Det blev en förändring i färg trots allt. 
Och till slut behövde vi inte klippa bort så mycket som vi först fasade.
Min frisör är fantastisk.
Trollar lite med färgen, vårdar mitt hår, gör så gott hon kan.
Aldrig mer att jag ska testa mig fram i Götet.
På landskronas mest frisörtäta gata, där trivs jag!

Tänk vad mycket fräshare man känner sig helt plötsligt!

pic via pinterest.

me in my new haircut.

Vi kunde inte få bort all utväxt (det är fortfarande rätt mörkt under) på grund av att håret skulle ta för mycket skada om vi la i mer färg.
Men det gula är borta och håret är mer askblondt.
Precis som jag ville ha det.

tittut!
pic via Wisuella

Ja, det är alltså så här jag ser ut i spegeln just nu!
Nästa besök får bli i påsk!



Och på tal om en spegel.
Hur snyggt är det inte att placera den lite slarvligt så som på bilden?
Jo, väldigt.

Nu ska jag fortsätta med min tråkiga litteratur.
Ikväll blir det hemmalagad pizza och melodifestivalen för min och Lullis del.
Vi har FF ;)



1 kommentar: