-->

tisdag 14 februari 2012

stick ut stolen.

pic via Alvhem
Önskar att jag hade ett större kök.
Eller åtminstone ett ordentligt matbord med fler än två stolar.
Just nu trängs ett barbord och två stolar i världens smalaste rum.
Vårt kök.

pics via bolig pluss

 Jag älskar hur man matchar olika stolar.
Olika färger och modeller.

Kanske en stol till varje personlighet i familjen?
En transparent för dottern, en ståltolix till brorsan.
En vit Eames till Mamsen och en träpall åt Papsen.
Kanske?

Haha, eller nä. Kanske inte.
Men fantastifullt och charmigt möjligtvis.


pic via Jennifers tumblr

pic via Josefineathome.

Och ja, en svart Eames får gärna flytta in hos mig.
Med eller utan träben.
Jag nöjer mig med vilket som ;)

(Om jag hade haft någonstans att ställa den bara... Där har vi platsproblemet igen. Suck)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar