-->

måndag 19 mars 2012

reuse.



nyfunnen kärlek.
När alla stora vinterjackor försvann från hallen hittade jag min franssjal gömd där bakom.
Det var morgonens höjdpunkt och den bars dagen till ära.
(kul att något piffade upp mitt humör, den här dagen har i övrigt varit, rent ut sagt, skittrist)

Kommer ihåg hur skeptisk jag var när jag köpte den för några år sedan.
Tyckte den mest såg ut som grå spagetti men nu har jag alltså en annan åsikt.

Efter lite tristess och uttråkning blev sjalen tydligen både flätad och knuten.
Utan min vetskap.
Snacka om disträ. 


Och här är en annan favorit som jag fick ett sug efter att använda igen.
(den hittade jag gömd bland gamla bilder)
Fantastiskt det här med att tröttna, upptäcka, tröttna, upptäcka.
Prisvärt om inte annat ;)

Nu längtar jag bara efter min väska.
Sen kan jag styla den med svart & vitt som jag länge suktat efter.
Och så fick döskalletröjan nytt hopp igen.
 Tillsammans med ett par svarta jeans, palladium och skinnjacka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar