-->

torsdag 12 april 2012

lovely sun.

en tröjklänning to die for.
någon som vet vart jag hittar liknande?
pic via eriin

smått chockerad.
solen skiner.

Min första tanke var att jag skulle hoppa i ett par shorts, ballerinas och skinnjackan.
Typiskt svenskt, va?
Men jag tog givetvis förnuftet till fånga.
Jeans, t-shirt samt en stor tröja inunder skinnjackan.
Man vet ju aldrig, vädret skiftar från den ena stunden till den andra.
Typiskt svenskt det också antar jag.

Fast å andra sidan.
Jag har inte tid att hänga i solen idag.
Det blir plugg exakt heeeeela dagen.
Men den där solen, den kan allt få en på bra humör trots detta.

En kaffe i solen kan helt plötsligt bli dagens (kanske veckans) bästa händelse.


på söndag bokar jag mina biljetter till USA.
iiiiiih
shopping och en stor sol hoppas jag väntar.

stor kram till er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar