-->

lördag 21 april 2012

meh.

pics via bubbelsoda
 
hej lördag.
Sitter i skolan medan solen skiner för fulla muggar utanför.
(titta inte ut titta inte ut titta inte ut)
Visst är det typiskt?

Och imorgon när vi tagit eftermiddagen "off" kommer det väl förmodligen regna?
Och låter det inte absurt.
Ta söndagfeftermiddagen "off".
Ja, det var ju lyxigt.

Förlååååt om jag klagar.
Jag är bara allmänt trött på saker och ting just nu.
Vill göra så himla mycket annat än att sitta här. 

min lilla stjärna och jag.

Jag vill dricka kaffe på stan.
Shoppa.
Umgås med vänner utanför skolan.
Baka.
Mysa med Lulli (ååh, som jag saknar henne )
Promenera.
Sola.
Äta mjukglass på stan.
Vara uppe sent.
Sova länge om mornarna.
Sy.
Ha en fritid.


 Förlåt igen.
Lovar att återkomma med mer vett nästa gång.




1 kommentar: