-->

söndag 15 april 2012

new in: sunnies


Frukost med sol i ögonen och fågelkvitter utanför.
 Vetskapen om att det blir skola fram till efter 20 ikväll är inte särskilt lockande.
En kaffe på stan, däremot.

Nåväl.
Hej.
Jag är så trött att jag nästan storknar.
Måste ta igen sömnen men vet inte när jag ska hitta tid till detta?
 
Herrbesök här igår med god mat som fortfarande ligger och tynger i magen.
(cred till L som, håll i hatten, bakade de serverade hamburgerbröden helt allena)
Jag stod för efterrätten som blev marrängsuisse.
Här snackar vi verkligen någon som är underskattat.
nom nom vad gott.


Och inte att förglömma att poängtera.
Jag sitter inte med solgasögon på inomhus.
Ville bara visa er mina nya budgetvarianter som jag köpte förra veckan.
Pissregn har nämligen gjort att de inte kommit fram tidigare.
Idag, när cykeln tas fram för första gången, åker nog de också på.
Det gäller att ta vara på de får minutrar i solen jag får idag.

 

Och faktum är att jag gillar de jättemycket.
Precis så som jag ville ha dem.
Lite tjocka, klumpiga men inte helt rektangulära.
Breda skalmar, svarta, plast.
Från H&Ms' herravdelning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar