-->

lördag 12 maj 2012

apricot.




Något i den aprikosa färgskalan fångade mitt intresse igårkväll.
 Och både den vackra tjejen och ett sött citat satte sig speciellt på näthinnan.


Ett frisörbesök är ett måste innan jag styr kosan mot USA.
Och hårfärgen ovan är to die for, fantastiskt vackert gyllenblond.
  Men jag väntar nog tills jag åter är på svensk mark.
Jag tror nämligen att hårfärgen gör sig bättre mot solbränd hy.
(nog för att jag ska jobba hela sommaren, men helgerna tänker jag spendera vid poolen)

So I keep staying blond, 
but saving this beautiful photography at my pinterest.

note to myself: köp vitt (inte kritvitt) nagellack.

2 kommentarer:

  1. No apricot hair? ;) När flyger du till USA?
    Fin lördag till dig!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag kom ju på att du frågat mig om Canon.. Och jag har helt glömt bort att svara.. MEN bättre sent än aldrig.. jag kan bara säga att jag är extremt nöjd med G 12an! Jag håller fortfarande på att lära mig och fotar mest på auto-inställningnen. Men kompisar till mig som är kan sin sak säger att det är en superkamera. Jag läste massa om den och även uppföljaren G13 innan jag köpte, och tydligen var det flera som tyckte att G12an var enklare att använda, bättre rentav. En person som skrivit i något forum hade till och med lämnat tillbaka G13 och köpt tillbaka 12an igen.. hm.. vad vet jag. Men som sagt, enkel att använda för en fotonovis som mig är den garanterat. snygg, lätt att ta med då den är betydligt mindre än andra systemkameror. och så kan man filma och vrida skärmen.. ++ :) Hoppas jag bringat lite klarhet iallfall.

    Ha en fin helg kära du!
    kram

    SvaraRadera