-->

torsdag 3 maj 2012

H&M levererar.







sommarens snyggaste bikinis.

H&M erbjuder varje år de snyggaste och mest prisvärda utbudet av bikinis.
Den där kedjan alltså.
Slutar aldrig leverera :)

Jag har alltid så svårt att hålla mig borta.
Brukar ofta bli både en och två bikinis var sommar.
Och lika förbannad blir man när ett tiotal andra ligger på stranden i precis likadana.
"nästa gång köper jag inte min bikini på H&M!"
Hehe, brukar inte hålla.

Förra året dock.
Då fick jag tre fina set från min käre pojkvän som kom hem från NY.
Från Victorias Secret och lite mer unika.
Och i år försöker jag hålla mig borta från alla H&M-butiker jag ser.
Jag ska ju för tusan till USA om en månad!

Men tro mig, jag har väääldigt svårt att hålla mig borta.
I år är de snyggare än vanligt.
Såklart :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar