-->

måndag 7 maj 2012

hello, MAY.



Några av de senaste tillskotten i min pinterest.
Detaljer som är så tilltalande, på ett märkligt sätt.
jag bara fastnar.
totalt.

Jag älskar printet på bilden överst.
Killen i Chanel-tee.
Någon som har den och vill dela den med mig.
Jag bara måste tejpa upp den.
So cool.


Äntligen har jag börjat känna lite sinnesro.
Fullt fokus på hållfasthetslära och allt som hör USA till.
Idag bockade jag av en hel drös med saker.
Och oj, vad skön den känslan är!
Varför skjuter man upp saker och ting från första början?

Tåg till Stockholm nästa vecka bokat.
Hotell likaså (låt oss lyxa till det lite, hehe)
Flyg bokat till USA.
Elektroniska visumansökan klar 
(ja, man gör mer än en. Amerikanare alltså!)
Boende för mina tre månader i USA bokat.
Mask för kandidatmiddaggen införskaffad.
Benen rakade.
Och insmorda med lite fusk.


Och nu ikväll har jag dessutom tränat och bakat bröd.
Värst vad tid man fick över när det där arbetet lämnats åt gudarna :)
Låt oss hoppas att all nerlagd tid också kommer återbetalas.

Vad har ni gjort idag?
Tell me.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar