-->

torsdag 17 maj 2012

shopping list.


 På min inköpslista för den stundande new york-vistelsen.

Här hittar ni:
solglasögon (inte bestämt modell än - men helsvart it is)
Byredo - gypsy water. Kommer inte hinna köpa i Sthlm så tar det i NY istället.
Svarta, låga converse (mina har sjungit på sista versen ett bra tag nu)
Träningskläder i mängder.
En fiiiin väska.

Ja, jag tänker faktiskt unna mig en i "kandidatpresent".
Om jag hittar den rätta vill säga.
Celine's  två varianter är enkla, klassiska och riktigt fina.

2 kommentarer:

  1. finfin shopinglista om du frågar mig! Jag har haft Gypsy water i ett par år själv och jag älskar den fortfarande! Nu vill jag ha Blanche.. Ja G12an är nyare.. tror 13 har kommit också. Blir en siffra högre för varje ny modell precis som Iphone. Både h&m home och Ikea har enkla enfärgade (utan mönster eller struktur) ganska billigt. Hms billigaste kostar hundralappen och på ikea finns det för både 29 och 59.. dom lite dyrare är faktiskt riktigt fina och sköna i någon typ av satin. Kolla upp det :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. llooooove! exakt de gympadojjorna vill jag ju ha. inte sett dom förr. tack!!!!
    o allt annat vill jag osså ha :)!
    grym smak du har!!!
    kram//jennifer

    SvaraRadera