-->

tisdag 1 maj 2012

tonight's black & white



I hate goodbye's.

Tillbakalutad i soffan.
Njuter av mina fina tavlor som kommit upp på väggarna.
Lägenheten är så liten att jag ser båda två från den här vinkeln.
Trots att de är i olika rum.
Bästa pappa har hjälpt mig. 
Vad skulle jag gjort utan min familj?

De åkte för några timmar sedan.
Oj, så tomt det blev här hemma.
Önskar att vi bodde närmre.
Lilla Lulli, att krama henne hejdå (både en, två och tre gånger) är alltid lika jobbigt.
Älskade lillasyster.


En kvällspromenad blev det efter att de åkt.
Den här helgen har inneburit både en, två och (igen) tre glassar.
Oops, hehe.
Äsch, är det sommarvärme så är det.
(termometern i bilen visade 26 grader!)
Jag vet vad som väntar de närmsta veckorna.
hårt hårt hårt arbete.
Lika bra att njuta.

Nu ska jag stänga ner.
Fortsätta slötittande av Unicef-galan.
Njuta av Loreens vackra stämma.
Inse hur bra vi faktiskt har det.

kramar.

pics my own and wisuella.

1 kommentar:

  1. Jag förstod nästan det :) att du skrev mailet formellt. Det gör verkligen ingenting. Känns bara kul att kunna göra någon glad.

    Lycka till i veckan med pluggandet!

    Kram K

    SvaraRadera