-->

onsdag 9 maj 2012

a white copy cat.


 


Min tavla från Vee är jag så glad för.
Söta lilla tjejen.
Och trots att hon inte är ett dugg lik min Lulli,
så tänker jag på henne var gång jag ser på den.

Tänk vad häftigt det vore att göra något liknande.
Lulli, iklädd vitt från topp till tå och med vita änglavingar.
Mot det ljusa håret och de blå ögonen.
Förstora bilden, rama in och placera bredvid tjejen i svart.
Hmm... nu blev jag allt sugen.
(men då behöver jag en kamera först, hint-hint)

  

2 kommentarer:

  1. hello!
    gissa vad jag köpte på fotografiska :). planschen med flickan ovan.
    såååå fin!
    skulle kanske köpt en till dig med???
    kram o ha en superfin dag//jennifer

    SvaraRadera
  2. läste igen, haha. nu fattade jag.
    hade vatt skitcoolt att göra. porva vettja.
    kram//jennifer

    SvaraRadera