-->

söndag 3 juni 2012

getting ready for take off.



Inte så aktivt här inne idag.
Kan väl stoltsera med att jag åtagit mig en"offline-dag" i Jennifers tycke :)
Eller okej, nu är jag ju här.
Men ett dygn offline åtminstone.

Packning har pågått.
Och pågår.
Jag blir aldrig klar känns det som.
Och jag vankar fram och tillbaka till väskan och lägger till, tar bort, lägger till.
Och så försöker jag njuta av familjen även om det inte alltid är så enkelt som man hoppats.
Nervositet skapar tjafs, något i den stilen.

Nu har vi käkat god husmanskost som Pappi lagat.
Mästarnas mästare till alla andras förtjusning, så lika bra att joina.

Imorgon beger vi oss.
Imorgon New York.

pics via weheartit & hannasroom

4 kommentarer:

  1. hehe. o jag klarade definitivt inte av det.
    men du har vatt duktig :).
    shit, redan avfärd. fan vad skoj o spännande för dig.
    hallå du skall till NY. allt finns ju där :).
    ha en superunderbar resa och lycka till.
    vi hörs!!!!
    stor kram//jennifer

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en underbar resa!

    Kram Kristin

    SvaraRadera
  3. Å vilken härlig blogg du har! Tack för du lämnar så fina hälsningar hos mig. Glad blir jag!!

    SvaraRadera
  4. Åh du! Åker du redan imorgon? Lycka till och ha det underbart! Jag vill också till NY!
    KRAM

    SvaraRadera