-->

onsdag 25 juli 2012

outfit ★ jeans are permitted.


Idag har jag jeans på mig.
För första gången sedan jag kom hit.
Det är endast tillåtet på fredagar i vanliga fall.
Casual friday's.
Men jag har inte tidigare ägt några jeans.
För varmt, förstår ni.
Men två fredagar i rad har jag fått påminnelsen.

"hey, you know you're allowed to wear jeans on friday's"

som om min pennkjol stör dem. 
Eller som om jag är för trög för att inse faktum.
JEANS PÅ FREDAGAR!
låt oss fira in helgen med ännu mer sunkiga kläder än vanligt.
haha.
kanske elakt.
de är snälla mot mig.
förlåt.

Men som sagt.
Jag har jeans på mig idag för vi ska spendera dagen i en fabrik.
Se på när alla lastbilar produceras.
 "jeans are permitted and shoes without showing toes are a must".




Fredag eller inte fredag. Det är ju åtminstone lill-lördag. 
Värt att fira, ellerhur?

blus/american eagle, jeans/express, skor/får väl bli converse.

1 kommentar: