-->

söndag 29 juli 2012

lazy saturday.

sweetfrog var det ja.
glassmak: kaffe, choklad, peanutbutter
toppings: m&m, peanut butter cups, brownie och jordgubbar

vi spelar kort i skuggan.
kvällarna här är fantastiska, bästa stunden på hela dagen.
så behaglig temperatur.

 lat lördag.
idag har jag bara latat mig.
(med undantag för lite disk och en löprunda i morse)
hängt vid poolen, läst bok, spelat kort i skuggan.
hunnit med ett besök på sweetfrog som numera är mitt obligatoriska helg-häng.
just gotta love this frozen yoghurt ice cream.
 snacka om att jag kommer få cravings när jag kommer hem.

Har sedan i mitten av denna veckan mått betydligt bättre.
Hade en rejäl dipp där efter att Ludde åkt :(
kanske förståeligt men jag mådde inte särskilt bra.
nu uppskattar jag det dock lite mer igen.
Kanske för att det är helg?
Är det jobbet som tynger mig?
om exakt fem veckor är jag iaf hemma i Landskrona.

Nåväl. 
Den här lördagen fortsätter med bio.
endollarsbio, hur bra är det inte?
Borde verkligen införas i Sverige.

hoppas ni sover gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar