-->

onsdag 22 augusti 2012

clean and simple perfection.



soffbord wanted.

när jag köpte mitt soffbord som vi har nu så var det meningen att det skulle vara tillfälligt.
jag hade inte hittat något jag gillade och behövde ett "NU" så vi tog det.
i väntan på ett annat.

men sen har det aldrig blivit att vi bytat ut det.
herregud, de där studiebidraget & lånet räcker inte så långt.
men nu är jag så trött (och äcklad?) av det vi har att jag påbörjat letandet.

en billig variant är att hitta lastpallar att måla.
Kanske slänga en glasskiva över och sätta hjul undertill.
kan bli bra, men lär förmodligen tröttna fort.
och när ska jag ha tid till att hitta lastpallar?

en dyrare variant är detta från hay.
en modell som förmodligen inte tröttar ut en.
garanterat inte skulle jag nog förresten vilja säga.
får mig att vilja vända ut och in på plånkan och skaka ut varenda slant.
äta vatten och bröd om det så ska behövas.

just simple perfection.

pics via möbelvärlden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar