-->

lördag 18 augusti 2012

from one thing to another.


tiny peeks from our apartment in Gothenburg.
L moved back today.
I miss both him and the home we're sharing.

 hemma igen efter en låååång dag utan mellanlandning.

-jobb-gymmet-jobb igen-shopping-pizza-väskköp-hem-
hemma igen alltså och några dollar fattigare.
Valet föll på en stor väska till slut och det blir nog bra...

.. nu kan jag alltså investera i mer kläder att ha med hem, hehe ;)
Neeeeedå, ska försöka att inte ruinera mig själv.
men ett joggingställ hade varit mysigt att ha i höst och det tar ju lite plats...
och så tänkte jag att mina familj skulle få önska lite också.
Ludde hade tydligen en del på sin lista, hehe.
Jag vet ju själv hur mycket jag velat ha om någon av dem var här.
sharing is caring.


Även om jag unnat mig sötsaker då och då (snarare ofta) så har min mat mest gått i salladsväg.
Inte alltid såklart, men ofta.
Idag blev det dock pizza (jag offrade att äta vad som i utbyte mot sällskap).
gott som tusan men min mage mår såååå dåligt just nu.
uppsvullen och precis lika mätt som för fyra timmar sedan.
öööhe. 

Är i alla fall glad att ha spenderat lite tid med Kristina.
hon skötte sig bra idag, haha.

nu ska jag sova.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar