-->

onsdag 29 augusti 2012

packning påbörjad.

coffe ice cream with chocolate chip.

idag har jag påbörjat min packning.
gosh, det var då verkligen tur att jag köpte en stor väska.
det verkar vara precis att det kommer få plats.
hoppas verkligen bara inte vikten överstiger, eller att mina nya väska har för stora mått.

något jag undrar över och som ni kanske har ett bra svar på?
med sas får man ha ett gratis handbagaget (max 8 kg) + personlig tillhörighet (typ handväska/datorväska).
men jag har inget handbagage att 'checka in', men istället två större 'handväskor'?
både min MK och min satchel.
hur gör jag?


Ser jag den ena som handbagage och den andra som personlig tillhörighet?
eller får jag inte lov att ha två?
Och sas hemsida har verkligen visat sig vara den sämsta när det gäller att ställa frågor. 


tillbringar kvällen i soffan med min glass.
så j-vla god att det är då inte sant :)

världens godaste glass.
death by chocolate - choklad all over :)

Gav jag er anledningen till varför den inte fick säljas utanför campus?
den har alldeles för hög procenthalt av butter fat, hehe. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar