-->

onsdag 15 augusti 2012

transparent and lovely new in blouse.


 brottades med kameran igår.
försökte hitta inställningar som jag inte hittat tidigare.
utan instruktionsbok.
det gick sådär.

men kämpandet fortsätter.
jag ska lära mig.


utan blixt blir det brusigt, för mörkt.
med blixt får jag dessa "runda kanter" på alla bilder.
suck.

Ville framhäva loggan på min nya blus, det var mitt mission tills batteriet dog.
för den har en helt underbar färg som verkar omöjligt att fånga på bild.
lite därför jag köpte faktiskt :)

Loggan lyste så fint mot det transparanta beiga (som mest ser rosa ut här) tyget med silverpluppar på.
och så de söta volangerna i ärmarna.
ja, det var kanske inte bara loggans färg som fick mig att gå lös på blusen igår...

men den var billig, jag lovar.
och tar ingen plats alls i resväskan.
och jag lovar också att den kommer användas flitigt.
fair enough?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar