-->

onsdag 19 september 2012

att prokastinera.

sånt här jag gör alltså istället för att springa/plugga.
tar bilder på mig själv för att jag tycker ljuset är så fantastiskt fint.
nej, mitt namn är inte gunilla persson även om man lätt skulle kunna tro det.


godkväll.
här har det velats sedan klockan 16 om jag skulle ut och springa eller ej.
nu, fyra timmar senare, har jag bestämt mig för att låta bli.
för att klockan blev för mycket.
haha, jag är sanslös.
håller på och velar tills det är för sent.
varför inte bara gå ut och få eländet gjort direkt?

nåväl, lite nytta har jag gjort.
jag har handlat, pluggat (sjukt dåligt på den fronten) och lagat mat.
marockanskt blev det idag och jisses vad gott.
hade kunnat sörpla i mig hela grytan. 


nu ska jag läsa två sidor till sedan blir det slapp i soffan.
en kopp te och någon bit mörk choklad för att höja stämningen.
 
den där löprundan har jag skjutit upp till i morgonbitti innan skolan.
 få se om jag hinner komma upp med en dålig ursäkt innan dess, haha.

1 kommentar:

  1. Tack för dina ord! Det är alltid lika roligt att godkänna kommentarer.
    Angående tightsen så, nä det är inte speciellt tjocka. Jag känner att jag måste ha en tröja som är lite längre. I alla Fall så det täcker halva rumpan...:)
    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera