-->

söndag 30 september 2012

last night.


jag älskar Skansen Kronan.
finnaste borgen som glänser med sin guldkrona.


indiskt med vänner.
så sammanfattar vi gårdagskvällen.
himla trevligt och kul med lite ljus i den mörka tillvaron.

jag känner mig inte som mig själv just nu.
en drös med måsten ger mig klumpar i magen.
och i morse började jag storlipa för att jag hoppade på fel spårvagn.
nej, det var väl inte hela världen men just nu klarar mitt psyke ingenting.
mes.

förresten, är det någon av er som har en canon g12?
jag har en men tycker inte jag får koll på mackapären.
alla bilder blir brusiga.
speciellt när det är icke-sol och kväll.
jag har testat alla inställningar.
vad är fel?

börjar snart tro att den inte funkar som den ska.
fast iofs har jag lärt mig att 80% av alla problem beror på människan och inte tekniken...

1 kommentar:

  1. brusiga Bilder brukar oftast bero på att ISO-inställningen är hög. Så låg siffra som är möjligt!
    blir Bilder förmörk då kan man sänka slutartiden. :)

    SvaraRadera