-->

måndag 24 september 2012

monday bitter sweet.


inte en skön känsla i magen idag.
känner mig stressad över skolan men kan ändå inte koncentrera mig.
inget blir gjort.
eller åtminstone väldigt lite.
 att man aldrig kan känna sig lugn, lägga sina måsten åt sidan.
ständigt i mina tankar.
"borde gör det, borde göra detta....."
och när man sen inte gör det så blir det bara en stor klump av ångest.

jag har varit iväg och sprungit nu på morgonen.
kändes inte så skönt som det brukar.
trots 30 minuter av icke-plugg-tänkande.
håller kanske på att dra på mig en förkylning.


och vad hjälper det av att sitta här?
ja, det lugnar mig för stunden..
trots att jag måste plugga innan jag hämtar lulli.

ikväll åker jag tillbaka till göteborg.
inte framme förrän 00.17
och sen presentation med min grupp imorgon.
en presentation som vi övar på från olika håll.
ska bli intressant och se hur det blir.
suck.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar