-->

torsdag 6 september 2012

pillow cases.


finfina kuddar från afro-art.
via Fine Little Day


nya fina kuddar känns alltid aktuellt.
vem vill inte krypa upp i en överfull soffa med massor utav fina kuddar liksom?

just nu är jag sugen på några i stilrena färger.
gärna grövre tyg så att de inte förlorar spänsten efter lite beröring.
här i inlägget har jag hittat några favoriter som gärna får flyttta hem i min vita soffa.

inka-mönstrat från H&M Home

zick zack från afro-art.


annars har förmiddagen spenderats hos bästa farmor.
hon har bjudit på frukost deluxe och jag har hjälpt henne att boka en resa.
för oss allihop faktiskt.
senare i hös är det dags att fira hennes 70-årsdag.
det blir en weekend i Budapest tillsammans med lilla familjen Andersson som numera bor där.
mysigt, jag älskar Budapest.

En löprunda står på dagens schema (men usch vad det blåser!)
samt 20 sidors artikelläsning.
och har jag tur får jag hänga med på lullis första danslektion :)

kram.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar