-->

lördag 1 september 2012

successful mini-xmas.

leo jeans med simple tee från I Dig Denim

sammetsdiadem från H&M och ny (fjuttig men SÖT) vattenflaska.
(dock inte den som i slutändan valdes ut som favorit, hehe)

behöver väl knappt säga att det var underbart att komma hem?
mottagen med kram från en springandes lulli.
& många kramar från mamma, pappa, mormor och farmor.

Samtliga i min familj verkade väldigt nöjda med det jag köpt med hem.
nog för att de betalt största delen själv men det har ändå varit svårt med storlekar.
Och att hitta vad jag tror de gillar.
speciellt till Lulli som verkar vara mitt mellan två storlekar hela tiden.

men som sagt, allt passade och lilla fröken var helnöjd med allt sitt.
(speciellt en vattenflaska med ett M som jag köpt åt henne, sa hon)
vi har haft värsta julafton denna första dag i september.


Vad jag var mest nöjd över var hennes mottagande av leo-jeansen som jag köpt.
utan något godkännande i förväg.
för attsingen vad fina de var, och det tyckte nog hon själv också :)
de invigdes på direkten.

Storasyster ville såklart ha ett finger med i spelen och styligen blev som ovan.
med vita converse på fötterna.
cooling. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar