-->

söndag 14 oktober 2012

i brist på plats.

pics via weekdaycarnival


i vår etta är förvaring det största problemet. 
skulle man vilja ha något trevligt framme, på en hylla eller så, så kan man glömma det igen.
väggarna har inte plats för något storartat och jag tror det är därför jag längtar efter något större.
så att man kan få inreda och få pyssla med det som jag tycker är kul.
jag vill inte vara begränsad till max en byrålåda och en tvbänk som i dagsfallet.

just nu vill jag ha en stringhylla mer än något annat.
punkt.  (okej, en nespressomaskin också kanske...)
för jag tänker att man kan ju stapla på höjd och därmed skulle en stringhylla vara optimal.
och så är det sådär löjlig perfekt att man kan bygga den hur som helst.
lite saker att ha synliga, vissa osynliga.
jag gillar modellen på bilden ovan dock.
den går raka vägen upp i hjärnhalvan där jag sparar inspiration.
ska bara fråga L också.
kanske en julklapp till varandra? :)

(oh vad glad han kommer bli när jag föreslår det.... eller inte)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar