-->

lördag 5 januari 2013

from one home to another.


en tur till helsingör hann vi med, jag och L.
strosade på gatorna bland vackra hus, åt lunch och tog sedan färjan hem till sverige igen.
 
inte klokt att lovet börjar gå mot sitt slut.
ja, det gör det ju egentligen inte men jag börjar ju jobba på måndag.
så hemfärd till göteborg redan imorgon.
& det med blandade känslor.

lovet har sprungit iväg och jag har ungefär fått gjort hälften av vad jag tänkt.
viktigaste har dock varit tiden med familj och vänner.
och så har jag ju kommit igång liiite med min business också.
fast inte så lätt när vareviga kotte är på (förståelig) julledighet.
förresten, vad tycker ni om det i föregående inlägg?
är det något som känns intressant för er? 
(vet ju fortfarande inte vem alla ni läsare är - har ni kids?)


ikväll myser jag hemma tillsammans med familjen.
vännerna har åkt tillbaka till sitt de också.
laddar för en vår som startar nästa vecka, som förmodligen kommer bli mer utstickande än tidigare.
förhoppningsvis på ett positivt sätt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar