-->

söndag 20 januari 2013

neon.

men hur snyggt till en solbränd hur?
i form av accessoarer gillar jag färg.

söt liten plånbok.
neonrosa i något dovare färg.

bryt av en annanrs så färglös outfit med en lysande mössa.

någon mer än jag som är svag för mobilskal?
här får det gärna vara mycket färg.

neongult i inredningen.
grym brytning till resten av färgskalan.
lillasyster har redan införskaffat sig jeans i neonrosa.
coola.

Lägg till bildtext

färgexplosion.
efter många sneak peeks från formex-mässan som var har jag förstått att neon är på väg in i våra hem.
kika här hos Pella till exempel - snyggt!
likaså verkar det komma likt en färgexplosion i våra garderober.

vad tror ni?
är det en trend som kommer hålla?
jag gillar det i lagom mängd.
ihop med dovare färger kan det bli riktigt snyggt!

nu ska jag ut i solen.
kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar