-->

måndag 11 mars 2013

one in a million.

"dot" tee.

one in a million - for kids with attitude.
"dot" tee & "Hello Rockstar" i en mängd härliga färgkombinationer.
hello rockstar!
grey melange and neon pink - lovely combo!
och så coola knut-mini (som också finns i j-levau's kommande webshop)

en på miljonen, alla små där ute.

 min första kollektion.
nu äntligen (!) kan jag publicera och visa er.
one in a million -  for kids with attitude.
& jag är stolt som tuppen :)

jag har jobbat mycket de senaste månaderna.
lagt ner mycket tid men gud vad roligt det har varit.
photoshoot tillsammans med Jennifer (som också är stjärnan bakom kameran).
iskallt och lite febrigt, men det blev ju bra ändå.
och igen, otroligt kul.
fantastiska ungar.
tack lillasyster, thea, aston och mio ♡


t-shirtsen är i 100% organisk bomull.
den mjukaste ni kan tänka er, och är därför den perfekta baströjan ;)
och printen, kaxiga och grafiska, talar för barnens helsköna och unika attityd.
matcha till jeans, tyllkjol, spets eller mönstrat.
det är just blandningen av tryck + mönster som jag är så svag för.

tanken med t-shirtsen är att de ska gå att matcha i oändlighet.
coola till allt annat färgglatt och mönstrat som finns i barnens garderober.
och dessutom är modellen härligt unisex.
lika fin på både pojkar och flickor, sånt gillar ju jag!:)

färger som off-white, gråmelerat, svart och neon-rosa (så fin!) är det som gäller.
ja, givetvis har min personliga stil lyst genom rätt bra.
enkelhet med inslag av attityd.

ni hittar t-shirtsen i jlevau's webbshop som öppnar i veckan. 
där kommer de tillsvidare att säljas exklusivt.
& på min facebook-sida kan ni hålla er uppdaterade om allt.


för rockstars mellan 3-10 år.
 peace out.


8 kommentarer:

  1. De är såååå fina! Riktigt coola! Du har öga för det här gumman! Lycka till! Kram Mammi

    SvaraRadera
  2. Alltså vilka bra bilder och vilka übergulliga barn! (:

    SvaraRadera
  3. Shit vad roligt och vad duktig du är! Supercoola tröjor, cool styling och superfina bilder!! Massor med lycka till!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  4. You are one in a million Paulina!

    Per

    SvaraRadera
  5. Älskar. Kommer shoppas till mina :)

    SvaraRadera
  6. Jeah! Så fina Paulina! Heja heja! <3

    SvaraRadera
  7. Coola kläder och fina bilder! :)Duktig du är!

    http://fannyhenricson.wordpress.com

    SvaraRadera
  8. Så fina!! En grå hello rockstar måste vi ju ha! ; ) kram

    PS Du har ingen produktbild på den som du kan maila? nina@petitfashion.se

    SvaraRadera