-->

lördag 13 april 2013

fram och bak.

 
hello där.
vilket meck det var att igår försöka fånga tröjorna på bild.
och vädret utanför var givetvis inte det bästa men vissa saker kan man ju tyvärr inte råda över.
men några av bilderna blev bra och resten får jag försöka redigera lite för att uppnå samma ljus.
ja, jag är ju verkligen inte bra på sånt här så vet inte riktigt vad jag förväntade mig...
det tråkigaste av allt är dock att den neonrosa färgen aldrig fastnar på bild!

här ser ni i alla fall fram- (till vänster) och baksidan (till höger) på samtliga 6 tshirts.
och fram tills nästa vecka hittar ni de exklusivt här.
därefter kommer de börjas säljas på ett annat (himla spännande) ställe också.
så nu väntar jag bara på nästa leverans och sedan har jag hela två återförsäljare ;)

nu blir det gymmet och därefter en vända på stan.
hoppas ni har en härlig lördag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar