-->

måndag 29 april 2013

fri, sat, sun.

fredag.
jag och lovis bäddade ner oss i soffan med film och glass.
detta är min nya craving, alla timmar om dygnet.
tror till och med jag drömde om den här glassen i natt, haha.
lördag.
spenderade förmiddagen på designmässa tillsammans med vän + hennes syster.
något av det som följde med hem var handgjort och handmålat fat + skål.
de fick agera smyckesbärare :)
& de är jättefina!
söndag.
en riktig slappdag.
och till min stora lycka hittade jag en rejäl lock i underhåret innan läggdags.
inte illa säger hon som föddes med spikrakt hår.
(och dessvärre var den försvunnen när jag vaknade i morse, buuhu)


 helgen som gick.
vilken himla skön och lugn helg vi har haft.
solsken har varvats med regnskurar och jag har hunnit med stros på stan och bio med syster.
jag har bakat och tränat.
och så har vi plockat fram alla vår- och sommarkläder.
det ser ut som ett tredje världskrig hemma hos oss just nu, men så får det vara.
gud så mycket kläder man har.
och då försökte jag ändå rensa bort en hel ikea-påse också.
om inte detta gav mig köpstopp så fattar jag ingenting, haha.

hoppas allt är fint med er, att ni haft en bra helg och att ni får en grym start på veckan!
kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar