-->

lördag 27 april 2013

new in.


hej godingar.
denna lördag har spenderats på designmässa och sen har vi fikat och strosat på stan.
dessutom hittade jag äntligen en tunn och enkel ring som jag länge letat efter.
den är i rostfritt stål med liten vit sten.
väldigt tunn och diskret och den granitgrå färgen är jag lite extra förtjust i.
inte vad jag tänkt mig från början men just att den var annorlunda fick mig på fall till slut.
kul med något nytt och det bästa är att den är vattentålig (hatar ringar som färgar av sig!).
just min storlek var slut i butik så fick lägga en beställning som kommer nästa vecka.
den som väntar på något gott...

nu ska jag snöra på mig skorna och promenera neråt stan.
jag och lillasyster ska spendera lördagskvällen i biosalongen.
ha en fin kväll!

2 kommentarer:

  1. Oj vilken fining ring! vilket märke eller vart har du köpt den??:) ha en fin lördag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, visst är den :) Den kommer från edblads! Köpte den i en liten butik här i göteborg, men vet att edblad har många återförsäljare!

      kram

      Radera