-->

måndag 15 april 2013

sleeping mode: on.

amazing styling.
enkelt, stilrent och vackert hos AMM blog.
underbar väska i fantastisk färg.
vart hittar jag en sån?
(och en svart klocka står fortfarande på önskelistan!)

ZzzZzz..

usch, vad är det med mig?
befinner mig i någon slags dvala som inte går att ta sig ur.
ögonlocken är tunga som sten och artiklarna svårare än någonsin att läsa och förstå.
tankarna går enbart till sängen där hemma, och att jag eventuellt skulle kunna fortsätta läsningen där.
nerbäddad bland två duntäcken och fyra kuddar.
det skulle säkert vara jätteeffektivt...

och förutom detta sömniga beklagande vill jag också slå ett slag för den dova grå/blå/lila färgskalan.
gud vad jag älskar den.
vill riva ner alla saker i lägenheten, måla om och enbart omringa mig av denna ljusa färgskala.
men det ska jag givetvis inte göra.
låt oss istället hoppas att det är lika snyggt när jag nån-gång-i-framtiden får mitt eget hus.
  

1 kommentar: