-->

tisdag 23 april 2013

triss i sandaler.

tan-färgade gladiatorsandaler, ett måste i sommargarderoben!

jag älskar silversandaler!
dessa från les tropéziennes är bedårande på lilla tjejfoten.

neon-prickar från Manuela de Juan.

triss i sommarens sötaste sandaler till flickor.
gladiatorsandaler har varit hett länge, men här är iaf en som inte tycks tröttna.
i finaste färgen är den här gladiatorskon ett måste på alla bruna sommarfötter.
kanske den finaste modellen jag sett, helt i läder dessutom!
ja, det är nästan så jag hoppas hitta något liknande till mig själv.

liksom silversandaler som jag ju har någon slags förkärlek till, ett måste i barngarderoben!
det är lika fint till den ljusa sommarklänningen som till lekvänliga jeansshorts och slapp t-shirt.
och när vi nu redan nämnt solbrända barnfötter, hur coola är inte de neon-prickiga sandalerna?

pics via sarenza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar