-->

lördag 15 juni 2013

morgonguld.


 

godmorgon helgen.
min första arbetsvecka är över och jag njuter av en lugn morgon denna lördag.
trivs som fisken i vattnet på jobbet gör jag också, härliga kollegor och skön stämning.
och igår blev jag meddragen på AW och kvällen fortsatte på Burgersson, ett nytt hamburgerhak här i Göteborg, där pojkvännerna också anslöt.

idag vaknade jag av solen (en viss man har ju tummen mitt i handen och gardinen vi köpt har inte lyckats komma upp).
jag startade dagen med 50 minuters promenad och en sväng förbi bageriet där jag handlade med frukostbullar och frukostgott.
äntligen lite tid för långfrukost som ju är det bästa jag vet.
helst vill jag ha stor påläggsbuffé, smoothies, juice, nybakat bröd och massvis med frukt.
och gärna något sött som avslutning, så idag blev det pain au chocolate och smörbulle ;)

solen skiner och om två timmar åker vi ner mot skåne för examensfirande.
hoppas ni har en härlig lördag!

pics via pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar