-->

måndag 16 september 2013

copy cats.


redan förra året suktade jag efter den korta dunjackan utan krage eller luva från acne, så när den nu kom in i butik redan i slutet av sommaren så slog jag till. den gick som smör i solsken förra året så jag vågade inte chansa. dessutom hade jag ju jobbat hela sommaren, så tyckte jag kunde vara värd den. vad jag däremot inte tänkte på var att storkedjorna förmodligen skulle efterapa till ett betydligt billigare pris.

kolla bara in denna marinblå, ursnygga jacka från h&m! kanske till och med strået vassare med sitt cleana utseende framtill. så, till alla er som suktar efter "Sophia" från Acne men som inte har råd, eller som kanske inte lyckats få tag på den - spring till närmsta h&m med trendavdelning och haffa en! nästan så att jag är sugen på den också, marinblått är ju i princip lika klassiskt som svart.

pics: acnestudios & hm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar