-->

torsdag 17 april 2014

weekend i stockholm.









vi var ju i stockholm i helgen som var. supermysigt att få komma bort lite, sova på hotell och få miljöombyte. hade för en gång skull med mig kameran, men har ju fortfarande inte lärt mig en enda funktion, så blir oftast bara besviken när jag väl läger över dem till datorn. mobilkameran har man ju inte direkt samma förväntningar på, haha.

vi bodde på ett mysigt hotell på östermalm. lite väl långt tyckte L när jag drog med honom över halva stan för att komma till flippin burgers och deras milkshakes lördagkväll ;) vi använde oss en del av tunnelbanan, samt promenerade mycket för att suga in så mycket och så många delar av staden som möjligt på två dagar. lördagen spenderade vi på söder, åt superfräsch lunch och kollade in små söta butiker. på lördagseftermiddagen hamnade vi i gamla stan och på östermalm. på söndagen efter en rejäl hotellfrukost betade vi av lite shopping i centrum/norrmalm, fika och sedan pasta på vapiano innan vi tog tåget hem igen söndagkväll.

ser gärna en repris inom kort, men först har jag en resa till London att se fram emot :)
obs! är fullt medveten om frisyren på sista bilden. skyller på hatten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar