-->

fredag 13 juni 2014

passion for kids clothing.













barnmode - något jag verkligen brinner för och jag är så glad över att faktiskt få jobba lite med det redan idag. i framtiden hoppas jag dock få komma ännu närmre själva produkten, om det så är inom jobbkarriären eller bara genom att jag på riktigt får frossa i det till mina egna framtida gull. att driva eget var krävande men så otroligt kul och passionen har definitivt inte bleknat. jag älskar dock allt med mitt nuvarande jobb och därför var det inga tvivel på att one in a million fick läggas på is när jag blev erbjuden den här tjänsten.

där är säkert folk som tyckt och tycker att jag, redan i tonåren och även nu utan barn, är märklig som mer än gärna kollar i barnbutiker på stan och som kan sitta i flera timmar och inspireras av barnkläder på nätet... men det är väl inte värre än att andra är extremt biltokiga eller galet fotbollsintresserade? tänk ett VM i barnkläder! 

pics via my pinterest - kids clothing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar