-->

fredag 6 juni 2014

wishful thinking.


wishful thinking när allt man har hängandes hemma i garderoben känns gammalt och tråkigt! väskan var jag i princip en millimeter från att köpa när vi var i london, men en tillsägelse från lovis om att vänta tills efter examenfesten fick mig att avstå. hm... vad han har i kikaren kan man ju fråga sig. eller så tyckte han helt enkelt bara att jag var dumstridig som i princip tänkte göra mitt dyraste impulsköp någonsin, haha. fast jag skulle iofs inte själv välja att kalla det impulsköp på det sättet... jag har under hela studietiden sagt att jag ska unna mig en finare väska när jag väl är färdig. och det är jag ju nu :) och marcie-väskorna från chloé har jag tyckt om läääänge. det är kanske främst färgvalet som jag har varit osäker på, men just nu är jag ganska så säker på den grå.

nåväl. om jag nu tänker mig att jag hade den där skönheten i ägo, då hade jag gärna matchat med plaggen ovan. vilket i sin tur är plagg som jag inte heller har i ägo, haha. så, låt oss verkligen kalla det wishful thinking denna fredag och nationaldag. grattis sverige!

nu: åter till tårtbakandet.

shorts/one teaspoon, sweatshirt/isabel marant étoile, sunnies/ ray ban, ballerinas & väska /chloé

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar