-->

lördag 9 augusti 2014

bästa stunden.


det finns få saker som är bättre än det här.
att få starta lördagen, och helgen, med frukost utomhus på vår lilla trappavsats här i huset.
att få bära ut en bricka med yoghurt, ägg, nyköpt croissant, frukt och rykande hett kaffe. att få sitta i skuggan med en kofta runt axlarna (i mitt fall då). och när lovis sedan bestämt sig för att åka och fixa ärende så sitter jag kvar och dricker en sista kopp bara för att jag kan och har tid för det. ingen stress och inga måsten. jag tror inte vi har så himla många dagar kvar med sådana här möjligheter, så nu tänker jag passa på att ta varje tillfälle i akt. 

ska snart ta en dusch och byta om. en dag på stan väntar tillsammans med lovis mamma och syster som kommer hit. och ikväll blir det tapas på manana! behöver väl knappast skriva att jag redan älskar denna lördag. 

puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar