-->

söndag 24 augusti 2014

five fun facts.


fem saker ni förmodligen inte visste om mig. 
"fun facts" kallar man ju också det, så låt se om det är så himla kul ;) here we go:

1. det i särklass absolut värsta ljudet jag vet är motorcykelljud. hela jag fylls av så mycket ilska att jag måste bita ihop tänder och andas lugnt och djupt genom näsan. h a t a r!
2. jag har varit på i nordpolen. i en vecka bodde jag på en isbrytare i arktis. coolt och kallt men såg dessvärre ingen isbjörn.
3. jag är extremt svag för presentsnöre, presentpapper och fina kort.
4. sängen måste vara bäddad när jag går och lägger mig. har vi glömt bädda på morgonen så bäddar jag på kvällen, om så precis innan läggdags.
5. jag avskyr delicatobollar. det är nog det enda fikat jag faktiskt tackar nej till. fy.

nu ligger ni dubbla av skratt va? haha!
trevlig söndagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar