-->

lördag 23 augusti 2014

lite extra love till bloggen.


så det här är alltså jag idag.
denna lördag började lugnt hemma. jag drack kaffe och bakade klart bullarna (succé) medan ludde slet på gymmet. vid lunch mötte vi upp mina kusiner på stan för lite snabb shopping samt yoghurtglass innan vi följde med dem ut till askim där resten av dagen har spenderats. blev bjudna på svårslagna hamburgare med extra allt, och efter att vi blivit så mätta att vi nästan somnade i soffan så är jag och lovis precis hemkomna igen. 

förresten! är så sugen på att få igång den här bloggen igen. tycker ju det är väldigt roligt och inspirerande att hålla den uppdaterad men jag har insett att det blir så tråkigt utan personliga bilder. dessutom tycker jag det är svårt att hitta en riktning som känns rätt (och bekväm!). skulle gärna vilja inspirera med mer mode då detta är något jag tycker är väldigt kul, men jag känner alltid mig lika fånig när jag ska ställa mig framför kameran. urfånig rent ut sagt! ludde är dessutom ingen superfotograf (sorry love), jag är inte särskilt fotogenisk, jag har inte lärt mig kamerans funktioner, och huruvida fotografen i fråga tycker detta är roligt kan man ju diskutera... men vi kan väl lära oss tänker jag. däremot är jag definitivt inte något modelejon och någon trendsättare är jag inte heller, så varför i hela fridens namn skulle någon bry sig om vad jag har på mig? men jag vet ju själv att det är just det som jag gillar och fastnar för hos andra bloggare. kläder, inredning, familj och mat. så jag får kanske börja där. eller? kom gärna med feedback. det gör ju det hela ännu roligare (och bättre!). men eftersom jag idag invigde mina boots som jag köpte i london i våras för första gången, så kände jag att det var en bra förstadag att börja ta det liiite mer seriöst ;) jag känner nämligen att de här skorna kommer bli ett par riktiga favoriter!

på mig idag alltså: skinnjacka och topp - mango, jeans - acne, väska - zara, boots - dolce vita.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar