-->

söndag 28 september 2014

att skjuta på hösten lite till.

hej söndag,
lite sjuk, sliten och allmänt eländig idag. känner mig nere och hoppas bara att vissa saker ska lösa sig snarast. trött är jag också, men några koppar kaffe och lite frisk luft ska kanske få igång mig.

medan tiden nu finns denna söndag, så passar jag på att bjuda på helgens klädval. både klänning och hoodtröja är nya inköp från los angeles och är redan favoriter! randigt, dovt grönt och otroligt mjuk bomull är enligt mig både snyggt och bekvämt. och bär man lite tjockare kläder upptill, så tycker jag det kan funka med barbent de dagar då solen kikar fram. känner mig nämligen inte riktigt redo för hösten än. att trycka ner sig själv i ett par åtsittande jeans och tjocka jackor får mig nästan att svettas av bara tanken. men sen är jag ju säkert lite febrig också denna söndag...

klänning - hour glass lilly, hoodie - splendid, skor - acne, solglasögon - ray ban

1 kommentar: