-->

söndag 7 september 2014

drabbats av feber. resfeber.


Mitt största (egentligen rätt så angenäma) problem just nu är vad som ska packas ner i resväskan inför den stundande resan till kalifornien. känner mig av sjuk av resfeber och jag kan till exempel inte bestämma mig för vilka skor som ska packas ner. sandaler och ett par flipflops är såklart givet, men när det kommer till mer "fotriktiga" skor så blir det genast svårare. ett par joggingskor ska ner för eventuella löprundor och hikes, men där tänkte jag ta ett par gamla som jag sedan kan slänga. men dessa vill jag ju absolut inte ha på mig till vardags, fast platta sandaler en hel dag klarar å andra sidan inte mina fötter av. om jag fått önska så hade jag packat ner i princip alla mina skor, men jag inser själv att det är överkurs. tanken är ju att jag ska ha något nytt med mig hem också... hm. sen kommer det till tjockare kläder. jag har ingen aning om temperatur, och det kan tydligen skilja rätt många grader mellan Los Angeles (högsommar!) och San Fransisco (höst!). hm. 

nåväl, det löser sig alltid. men att i förtid klura ut vad jag ska känna för att ta på mig om två veckor är orimligt, och förmodligen kommer jag att komma dit med alldeles för mycket kläder. men jag försöker faktiskt att i huvudet planera litegrann. jag tänker packa användbart, lättmatchat och basic. till hjälp har jag denna tjejen, som inspirerar både klädmässigt och livstilsmässigt från just L.A. 

peppen (och så resfebern då) nu alltså! iiiih!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar