-->

tisdag 30 september 2014

slut som artist!

















































det jag saknar absolut mest just nu är värmen (eller så är det helt enkelt ledighet i sig).
kanske är det för att jag inte var ledig i somras, men jag har verkligen inte tröttnat. älskar att kunna dra på sig ett par svala shorts, en t-shirt och ett par flipflops. ready, set, go. nu har jag visserligen varit lite sjuk ända sedan vi kom hem, så det i sin tur gör väl att man längtar tillbaka till solen ännu mer. och mitt i allt detta sommarlängtande så har jag fått sånna enorma julkänslor. haha, inget mitt i mellan här inte!

nu sitter vi här i soffan och kollar, tro det eller ej, på pippi långstrump. jag har otroligt jobbig huvudvärk och efter denna arbetsdag, som slutade med kaos på provförsäljning, är jag nu slut som artist. MEN, inte att förglömma! det är inte vilken dag som helst idag! min kära lillasyster fyller år! stort grattis jossankossan på födelsedagen! love u <3

shorts - bershka, tshirt - acne, väska - saint laurent, solglasögon - le specs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar