-->

måndag 27 oktober 2014

LOOK A LIKE


ni kanske minns den hypade klänningen från stella mcCartney i våras? lindex kom i förra veckan ut med en väldigt snarlik, och tro mig att det nog inte tog mer än två sekunder från att jag fått mailet om att den nu fanns i lager (toppen det där med att kunna sätta bevakning på inkommande plagg), tills att jag hade beställt två stycken! här chansar vi inte på storlek förstår ni ;) jag såg senare i veckan på hemsidan att de små storlekarna sålde slut fort och idag har den till och med varit bortplockad största delen av dagen. den har alltså redan sålt som smör i solsken, men i helgen när vi gick på stan såg jag att där hängde ganska många kvar i butik (tror dock att de fick in den någon dag senare), så skynda er till närmsta lindexbutiken och se efter! kan såhär, från den andra sidan, meddela att alla butiker inte kommer ta in den. så kan ni åka till en "större" butik så är nog sannolikheten större att de har den. ja, om den inte sålt slut förståss.

eftersom jag ändå var i stan i helgen så passade jag på att prova ut vilken storlek jag skulle ha och det slutade även med att jag valde att köpa den i butik också. nu har jag allts¨två klänningar, en XS och en S, som jag kommer att lämna tillbaka. så även om det ser dystert ut på e-handeln eller i butik så håll koll ändå eftersom returer kanske trillar in. som i mitt fall då alltså :) finns även i en mönstrad variant, men svart är som ni förstår min favorit! här hittar ni den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar