-->

måndag 3 november 2014

lite höst, lite jag och ganska mycket panik.


njae, hösten är inte min favoritårstid men visst kan den vara fin ibland! i helgen så promenerade jag och lovis längs med havet i landskrona ner till city för en fika, och sedan hem igen. solen lös med sin frånvaro men det var otroligt härlig temperatur och att få andas havsluft är lyxigt nog.

nu har ännu en ny vecka kickat igång. min började sådär, med en borttappad datorväska (panik!) som fortfarande inte är i min ägo. ska dock hämta den i morgon efter måååååånga och långa timmars oroande. uhe, många bollar i luften var det va? mitt hjärta skämmer iaf bort mig idag genom att både tvätta, handla och laga mat, så att jag kunnat jobba någon timme hemifrån ikväll. efter maten hoppas jag vi kan få slå oss till ro i soffan och äntligen få prata och kramas med varandra. som sagt, den här dagen alltså (okej, gårdagen var värre).

jag hoppas att ni alla mår bra och att ni inte är allt för besvikna på mig för att jag inte uppdaterar här inne så ofta som jag önskar. återigen, jag önskar gärna lite tips om någon har på hur jag förändrar utseendet på den här bloggen. jag ska försöka att bli bättre men ibland kommer helt enkelt livet i mellan. känns iaf ändå rätt skönt att veckan redan är igångkickad. förmodligen snart helg igen...

på mig i helgen: byxor, mössa och kappa/lindex, skor/nike och t-shirt/acne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar